Zaalverhuur

De volgende zalen worden voor verhuur aangeboden:

klik om te vergroten

De Kerkzaal Bergsingelkerk

De kerkzaal heeft een oppervlakte van ca. 350 m2 en een maximum capaciteit van ongeveer 260 zitplaatsen. De zaal is zeer geschikt voor middelgrote concerten en conferenties. Het podium heeft een oppervlakte van ongeveer 100 m2. Er staat een vaste vleugel (Steinway D2) en er is een sterke beamer beschikbaar. De geluidsinstallatie is geschikt voor spraak; op het podium zijn voldoende aansluitingen beschikbaar voor muziekinstrumenten, additionele geluidsinstallaties en verlichting.

De voorzaal

De voorzaal is ingericht als ontmoetingsruimte met buffet. De oppervlakte bedraagt ca. 75 m2.
Deze zaal is geschikt voor vergaderingen en presentaties voor kleinere groepen.

De achterzaal

Via de zij-ingang van de kerk aan de Bergsingel kan de achterzaal worden bereikt. Deze grenst aan een ruime hal met een afzonderlijke keuken en een toilet. De oppervlakte van de achterzaal is ongeveer 60 m2. De zaal is eveneens geschikt voor vergaderingen en presentaties.

Inlichtingen en verhuur

Voor reserveringen en huurprijzen, contact Bert/Wil van Namen,