Lidmaatschap

Hoe word ik (gast)lid?

Om lid of gastlid te worden hoef je niet op een bepaalde manier te denken en te geloven. Onze ervaring is dat je voor geloven misschien geen kerk nodig hebt, maar het is wel mooi dat je deel uitmaak van een groep mensen, een geloofsgemeenschap, die samen zoekt naar de zin van het leven en zich laat inspireren door Bijbelse verhalen.

Om deel te nemen aan activiteiten van onze kerk hoef je niet gedoopt te zijn.  Je kunt lid of gastlid worden. Gastleden voelen zich vaak we verbonden met de plaatselijke kerkelijke gemeente, maar hebben geen behoefte om lid te worden van de kerk.

Voel je je verlegen of onwennig om binnen te lopen en aan te sluiten bij (activiteiten van) onze gemeente? Dat geeft niet, er is een groepje mensen die je wegwijs kan maken, zowel in het functioneren van de gemeente, de gebouwen als in wat het christelijk geloof voor ons betekent.

Neem contact met ons op via het Kerkelijk Bureau om lid te worden. Je vindt hun contactgegevens op deze pagina.