Rond de kerkdiensten

Elke zondag en op christelijke feestdagen zijn er in de Bergsingelkerk en BMVier kerkdiensten. Onze kerkdiensten beginnen om 10:00 uur.

Allebei de kerkgebouwen zijn goed toegankelijk voor kinderwagens, rolstoelen en scootmobielen. Voor slechthorenden is er ringleiding aanwezig. De kerkdiensten zijn ook online te volgen en terug te beluisteren.

Tijdens de kerkdiensten gebruiken we de Nieuwe Bijbelvertaling 2021 en zingen we vooral uit het Liedboek 2013. Maar we gebruiken ook andere zangbundels, zoals Zangen van Zoeken en Zien. De liturgie van de kerkdiensten in de Bergsingelkerk is in de kalender hieronder te vinden door op de betreffende dienst te klikken. In BMVier is voor iedereen een Orde van Dienst beschikbaar.

Na de dienst is iedereen welkom om elkaar te ontmoeten met koffie, thee en limonade en iets lekkers.

Kindernevendienst

Iedere zondag is er in de Bergsingelkerk een aparte kindernevendienst in één van de zalen.

Kerkdiensten in de komende weken

voorganger: Jan Prij

voorganger: Aad van Endhoven