Concert 9 november – Silver Pockets Full

Helaas kon het concert van Silver Pockets Full niet doorgaan afgelopen 6 april. Gelukkig kan het concert van deze band alsnog plaatsvinden op vrijdag 9 november!

Vluchtgedrag.  Ongeduld.  Zelfoverschatting.  Perfectionisme. Doodgaan. Paniekaanvallen. Stuklopende relaties. Verlatingsangst. De thematiek van de songs van Silver Pockets Full voorspelt een zware avond. Niets is echter minder waar.  De indie-americanaband uit Vlaardingen verpakt zijn boodschap in frisse melodieën en pakkende refreintjes. De shows van Silver Pockets Full barsten van de positiviteit en energie, waarbij de band live graag de tijd neemt om hun publiek mee te nemen op verkenning langs alle mogelijke versies van hun songs.

In de prachtige Bergsingelkerk omsluit de band je met hun wereld, op zijn kleinst gespeeld als bij een huiskamerconcert. Kom genieten van de rijke, muzikale liedjes en de mooie verhalen.

Silver Pockets Full tourt na hun debuutalbum ‘Where We’re Coming From ’ langs podia, festivals, radioshows en huiskamers in Nederland. Dit in eigen beheer geproduceerde album werd door 3voor12 genomineerd voor ‘Beste Album 2016’.

De band wordt als ‘soulfull, catchy en feel-good’ beschreven door programmeurs en radiopresentatoren en vergeleken met Counting Crows, The Jayhawks en John Mayer.

Entree vvk € 10,- inclusief 1 consumptie
– of aan de deur € 10,- (zonder consumptie)

Voorverkoop: maak € 10,- per ticket over op bankrekening NL61 INGB 0000 018807 t.n.v. de Gereformeerde Kerk te Rotterdam ovv ‘Silver Pockets Full 091118’ en uw e-mailadres. Na ontvangst van uw betaling, krijgt u een bevestiging op het door u aangegeven e-mailadres. Dit is tevens het toegangsbewijs.

Inloop: 19.30 uur / Aanvang: 20.00 uur

Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door Popunie