Concert 21 september – Princeton

Princeton maakt catchy pop-rock songs waarbij de vocale driestemmigheid één van de sterke wapens is. Invloeden komen uit de Amerikaanse southern rock, blues en country.  Met ruime podiumervaring op zak staat hun energieke live-show garant voor een avond genieten. In 2015 en 2017 hebben zij opgetreden in de Bergsingelkerk. Princeton heeft hun thuisbasis in prinsenstad Delft. Vijf man sterk. Vijf vrienden die elkaars kwaliteiten versterken en samen een eenheid vormen.

Presley Roozenburg // Vocals
Erik Grosheide // Bass – Backingvocals
Alex Grosheide // Acoustic – Backingvocals
Rob Reintjes // Lead Guitar
Jorg van Bleiswijk // Drums

TICKETS:
Entree vvk € 7,50 inclusief 2 consumptie munten
Deur: € 7,50 zonder consumptie munten

Koffie, thee, fris = 1 munt
Bier, wijn = 2 munten

Voorverkoop: maak € 7,50 per ticket over op bankrekening NL61 INGB 0000 018807 t.n.v. de Gereformeerde Kerk
te Rotterdam ovv ‘Princeton 210918’ en uw e-mailadres. Na ontvangst van uw betaling, krijgt u een bevestiging op het door u aangegeven e-mailadres. Dit is tevens het toegangsbewijs.
–> !!! Het @ symbool kan niet worden opgevoerd in uw betaalopdracht dus
apenstaartje voluit schrijven s.v.p. !!! <—