voorganger: Aad van Endhoven

Oogstzondag 7 november 2021

Dankdag voor gewas en arbeid’ is dit jaar op woensdag 3 november. In onze kerken BMvier en Bergsingelkerk is er rond die datum altijd een oogstzondag. Dit jaar is dat zondag 7 november.
Bij oogsten hoort delen: dus laten we weer producten verzamelen en doneren aan de voedselbank in Rotterdam. De diaconie zal dit jaar contact leggen met het uitgiftepunt van de voedselbank in het Liskwartier: de Samaritaan. De verzamelde producten in BMvier zullen uitgedeeld worden aan gezinnen in Delfshaven die het hard nodig hebben. Zo komt het voedsel dat we verzamelen ten goede aan mensen dichtbij!

Neem dus zondag 31 oktober en zondag 7 november zo veel mogelijk houdbare producten mee naar BMvier of Bergsingelkerk. Denk hierbij bijvoorbeeld aan: rijst, pasta, couscous, tomatensaus, soep, koffie, thee, potjes/blikjes groente, ontbijtgranen, pannenkoekmix voor de kinderen…

Alvast bedankt namens de diakenen: Sija Schorel, Karen Siebel en Marlies van Doorn

BSK_2021-10-31