voorganger: Bram Robbertsen

Eredienst

Leven is loven. Door Covid-19 weten we wat we misten het laatste jaar: zingen! Door zingen gaan we geloven. Wat een opluchting dat het weer mag.
Op deze 3e zondag van de zomer staan we stil bij Psalm 117, het kortste liedje uit het boek van de Psalmen. Een liedje van slechts een paar regels, maar met een provocerende tekst… De songwriter heeft een enorme spanning in dit liedje gestopt. Vandaag zullen we zien waar een kleine psalm groot in is.

Collecte

Zie nieuwsbericht op de startpagina
Eén op de negen kinderen in Nederland groeit op in in armoede. Dat is een groot probleem.
Kerk in Actie ondersteunt diaconieën in hun werk voor kinderen in armoede met advies en informatie. Samen met plaatselijke kerken wil Kerk in Actie deze kinderen verrassen met een Vakantietas. Een rugzak vol met leuke spulletjes voor de vakantieperiode, als zij thuis blijven terwijl hun klasgenootjes op vakantie gaan.