kerkdienst

voorganger: Nette Falkenburg

BSK_2024-03-10Collecte: Indonesië – Sterke vrouwen in de kerk
De lokale kerkgemeenschappen op Papoea spelen een belangrijke rol in de samenleving, vooral in de afgelegen gebieden waar onderwijs en gezondheidszorg slecht functioneren. Veel vrouwen nemen sociale en pastorale taken op zich. Kerk in Actie ondersteunt de kerk op Papoea in het toerusten van vrouwen voor deze taken. Zij kunnen een diaconale of maatschappelijke training volgen, maar ook een alfabetiseringscursus of naailes. Ook licht de kerk vrouwen via een voedingsprogramma voor over gezonde voeding. Kijk voor meer informatie op de website van Kerk in Actie.

collecte: Kerk in Actie: Indonesië – Sterke vrouwen in de kerk
U kunt uw bijdrage storten op rekeningnr. NL26 INGB 0000 1523 27 t.n.v. Diaconie der Gereformeerde Kerk Rotterdam o.v.v. 'collecte Kerk in Actie: Indonesië – Sterke vrouwen in de kerk'.